Translate

sobota, 6 lipca 2013

Mała uwaga!

Przepraszam bardzo Renuśke i to bardzo,że usunełam jej komentarz. Ostatnio mam coś z kompem i nie mogę dodawać komentarzy. Chciałam jakoś pokonbinować i przez przypadek usunął mi się twój komentarz :( Że byłam taka ułomna że usunełam komentarz. Po prostu mądre ze mnie dziecko! Co sie tyczy komentarza: Dziękuję bardzo za tą wene. Co się tyczy tego pająka to mnie spotkało dokłądnie to samo, tylko że z tyłu samochodu jechałam z młodsza siostrą :P
Okazuje sie,ze B.A.P mają gdzieś przyjechać i jest głosowanie. Polska jest na 4 miejscu 1 jest Argentyna. Więc prosze was wszystkich zagłosujcie na Polskę. Nie jestem ich fanką ale trzeba sobie pomagać wię prosze was o pomoc bo wiem ze mi pomożecie (mam taką nadzieję). Tutaj jest link: http://www.bapyessirfansite.com/2013/07/poll-where-do-you-want-to-see-bap-vote.html  Dziękuję badzo wszystkim głosującym. To nic nie zaszkodzi jak sie zagłosuje.
Co się tyczy tych komentarzy to normalnie komentujcie najwyzej zrobie zakładke i będę wam pisać posty z odpowiedziami.
Jeszce raz przepraszam za usuniety kometarz.
Życze wam Azjatyckich snów i tych innych fajnych rzeczy :) ♥ :*
Ja was ♥

1 komentarz: