Translate

piątek, 18 kwietnia 2014

Co robiłam gdy mnie nie było....

No więc ,,Co robiłam gdy mnie nie było''. 
1. Czuję się okropnie bo znowu mam zepsuty net *tata kup wreszcie normalny a nie męczę sie z tym gównem*. Przez to was zaniedbuje :'(
2. Gdy mnie nie było nakręcałam na konkurs film z klasą oto lineczek Pamietniki z Lisewa .
3. Chyba w maju będę mogła pisać systematycznie gdyż teraz pisałam scenariusz do Balladyny * miej bloga to wszystko do pisania zwalają na ciebie* i musze jeszcze nagrywać to więc zajmie mi to sporo czasu :'(
4. Na sto procent napisze posta na Wielkanoc i Śmingusa dingusa *nie napisac kawalka jak oblewa się Arona to chyba śmieszne*.
5. Miłego dnia kochani <3 i jak oglądacie ten filmik to mam nadzieję że będziecie sie śmiać a kim ja jestem na nim? Tego nie powiem ;)

2 komentarze: