Translate

środa, 30 października 2013

Blogi:

Siemka ludzkowie!!! A więc tak: 
1.Mój brat ma z kolegą bloga no i chcę ich tutaj wypromować....wiecie jestem miła,a tamten kolega (Bzyku) jest taki zajebisty, że masakra. Proszę link do ich bloga: LINK 
2. Stworzyłam także nowego bloga ale to bardziej taki drastyczny. Mniej więcej wziełam osoby z fejków.....i powiem tyle,że w tym opowiadaniu są prostytutki, striptizerki, dilerzy i mafia. tak wiem jestem zryta ale co poradzę? Macie link streszczający lekko fabułkę:Krwawa Ambrozja , a tutaj link do postaci : Postacie
Życzę miłej zrytej psychiki...właśnie....kto czuje,że nie powinienen to neich nie czyta mojego bloga........tam są prostytutki i to będzie z lekką nutą yaoi więc wiecie... 

4 komentarze:

  1. Ej a ja mam pytanko do opowiadania. Co się dzieje z Baekho. Jak jest całe Nuest a o Baekho ani słowa. A tak w ogóle to opko mi się bardzo podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Baekho...nwm co z nim zrobić... coś wymyślę...dzięki za przypomnienie :D

      Usuń
    2. A to ogólnie to opowiadanie mnie się osobiście bardzo podoba. Jest mega wciągające. Czekam na więcej. I luknji czasem do mnie. http://nuestnazawsze.blogspot.com/2013/10/taniec-moja-mioscia-nuest-moja-dusza.html?m=1 Hwaiting! ;D

      Usuń
    3. Dziękuję :D , z chęcia popacze twój blog :D Hwaiting!!!!!

      Usuń