Translate

sobota, 22 czerwca 2013

Rozdział 10


Nagle usłyszałam głos Kevina. Jak śpiewał. Obudziłam się. Sanghee jeszcze spała. Musiałam wyłączyć telefon. Była już 11:30. O kurcze. Szybko wstała jak wiatr cała rosczochrana.
-Sanghee wstawaj!
Zaczełam ją szturchać al to nic nie dało.
-Co z twoją randką z Minnim?
Otworzyła szybko oczy i wstała.
-O czym mówisz?-spytała śpiąco.
-O twojej randce z Minnim.
-Czekaj. Ale nic takiego nie było.
-Jak to nie. Przeciez byłyśmy tam no i Chang Woo.....miałam z nim zrobić wywiad....
-Przyśniło ci się....ale zaraz ja miałam się umówić z Minnim!!!
Sanghee skoczyła na równe nogi i zaczeła tańczyć po pokoju w krótkiej koszuli nocnej.
-Ale tak naprawdę to ci się to wszystko przyśniło. Dzisiaj idziemy dopiero co. Chodźmy lepiej na śniadanie.
Weszłyśmy w piżamach i w puchowaych kapciach do kuchni. Oczywiście już tam stała Minra.
-Dzień dobry.-powiedziałam.
-O witajcie dziewczynki co chcecie na śniadanie?
Oczywiście wziełyśmy chrupki z mlekiem. Minra oczywiście zrobiła sobie jakieś sałateczki. Podziwiałam ją. Miała tyle lat i była taka piękna.
-No, a zatem dziewczynki dam wam kilka rad. Pierwsza rada: Uważajcie by nic nie zrobic gwiazdą, nie szpiegujcie ich, nie denrewujcie-Minra wyliczała tak na palcach.- Dwa uważajcie na Chang'a Woo. Jest okropny. Trudno zrobić z nim wywiad. Trzy, przez pewien czas dopóki jego kursy te muzyczne będę to wy macie dopóty chodzić na nie. Pisać recenzje i robić zdjęcia. Zrozumiały?
-Tak.
Kto by pomyślał,że mój sen się spełni tylko troszeczkę. W późniejszym czasie miałyśmy poznać Sehuna.


A więc. Jadę jutro do Warszawy i nie będę mogła dodawać dalszych postów. Dopiero co będę mogła w środe, gdyż wracam we wtorek w nocy. Miłych dni wam życze i Azjatyckich snów.

4 komentarze:

  1. czy ja ci nie mówiłam, ze jak napiszesz,że to san to sparuję cię z Renem?
    Szykuj się na kolejne rozdziały... będzie rzeź -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te twoje marzenia, i tak daleka droga sparowania mnie z Renem, ale spoko,rzeczywistość z Minnim będzie lepsza niż sen Kanon :-)

      Usuń
  2. Co to wszystko jej się sniło?
    Serio?xD
    czekam na kolejny^.^
    HWAITING!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ponieważ sądzę że to wszystko za szybko poszło i mam lepsze i ciekawsze rzeczy do napisania :-)

      Usuń